معرفی بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج

بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج


امروزه بسیاری از بانوان از روش اکستنشن مو برای افزایش قد و حجم موهای خود استفاده می‌کنند. از آنجایی که این روش باید به درستی و با مواد با کیفیتی انجام شود، لازم است تا در بهترین مرکز شهر مورد انجام قرار گیرد. در حال حاضر سالن‌های زیبایی زیادی در شهر تهران و کرج مشغول ارائه خدمات اکستنشن مو هستند. شناسایی و انتخاب بهترین سالن اکستنشن مو امری دشوار است؛ برای همین ما قصد داریم در این مطلب به معرفی بهترین مراکز اکستنشن مو در شهر کرج بپردازیم و با روش‌های اکستنشن مو در این مراکز آشنا شویم.

چرا اکستنشن مو انجام دهیم؟

بدون شک مو در ظاهر و شخصیت افراد تاثیر زیادی دارد و یکی از اجزای کلیدی ظاهری هر فردی به شمار می‌شود. برای همین بسیاری از افراد، سالانه مبالغ زیادی را جهت خدمات زیبایی و محصولات مراقبتی مو پرداخت می‌نمایند. یکی از روش‌هایی که برخی بانوان به سراغ انجام آن می‌روند، اکستنشن مو است. اکستنشن مو یکی از روش‌های نسبتا ساده است که توسط آن میتوان موها را پرپشت‌تر و بلندتر از قبل کرده و توسط آن تغییر زیادی در چهره انجام داد. در اینجا به چند مورد از مزایا و دلایلی که باعث ترغیب بانوان نسبت به انجام اکستنشن مو می‌شود، اشاره می‌کنیم.

چند مزیت اکستنشن مو و دلایل انجام آن

 

چند مزیت اکستنشن مو و دلایل انجام آن

  • تغییرات ظاهری در کمترین زمان

اگر جزو افرادی هستید که زمان کافی برای ایجاد تغییرات ظاهری خود ندارید، اکستنشن مو راه‌حلی مناسبی برایتان خواهد بود. از آنجایی که برخی از انواع اکستنشن مو به صورت موقتی هستند، میتوان از آنها برای تغییرات ظاهری استفاده کرد. برای مثال اکستنشن مو کلیپسی جزو اکستنشن‌هایی است که میتوان در هر زمانی به راحتی آن را به موها اضافه کرد. همچنین اکستنشن لمه و اکستنشن فانتزی و رنگی، نصب آسانی دارند و خیلی سریع میتوان از طریق آنها به تغییرات ظاهری زیادی دست پیدا کرد.

  • افزایش حجم و قد موها

 

افزایش حجم و قد موها

مهمترین مزیت اکستنشن مو این است که میتوان به موهای بلند و پر حجمی در کوتاهترین زمان ممکن دست پیدا کرد. از آنجایی که رشد موها و بلند شدن آن زمان نسبتا طولانی نیاز دارد، اکستنشن روش مناسبی برای رسیدن به موهای بلند در زمان کوتاه است. همچنین اکستنشن مو منجر به افزایش حجم موها می‌شود که در شرایط طبیعی این موضوع برای موها اتفاق نمی‌افتد. برای همین اگر دوست دارید در کمتر از یک ساعت به موهای بلند و طبیعی دست پیدا کنید، روش اکستنشن مو راهکار مناسبی برایتان خواهد بود.

  • جذابیت موها با پوشش موهای بد فرم

در صورتی که به تازگی به آرایشگاهی رفته باشید که باعث بد شکل شدن موهایتان شده باشد، می‌توانید برای پوشش آنها از روش اکستنشن مو استفاده کنید. اکستنشن مو یک تکنیک فوری برای خلاصی از موهای ناهماهنگ و بد شکل است. برای همین میتوان خیلی سریع با آن در خود تغییرات ظاهری ایجاد کرده و موها را به شکل زیبا و جذابی تغییر داد. پس اگر در حال حاضر از فرم و شکل موهای خود راضی نیستید و برای شرکت در دورهمی احساس خجالت دارید، می‌توانید به سراغ اکستنشن مو بروید.

  • هایلایت بدون دکلره با اکستنشن

 

هایلایت بدون دکلره با اکستنشن

 

بسیاری از بانوان علاقه‌ای به رنگ کردن موهای خود ندارند و همواره به دنبال روش‌هایی برای تغییر رنگ موهای خود هستند. یکی از این روش‌ها، استفاده از اکستنشن‌های موقت همچون کلیپسی است. اکستنشن کلیپسی در رنگ‌های مختلفی موجود است و میتوان با نصب آن روی موهای سر، تغییرات چشمگیری چون هایلایت مو انجام داد. همچنین میتوان آنها را در رنگ‌های فانتزی چون صورتی، بنفش، آبی و … استفاده کرده و با لباس‌های مختلفی آن را هماهنگ کرد.

اکستنشن مو را کجا انجام دهیم؟

 

اکستنشن مو را کجا انجام دهیم؟

حا که با اکستنشن و مزیت‌های انجام آن آشنا شدید، شاید برایتان سوال باشد که برای انجام اکستنشن مو به چه سالنی باید مراجعه کرد؟ همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم در حال حاضر سالن‌های زیبایی زیادی در سطح شهرها مشغول به فعالیت هستند. برخی از این سالن‌ها تنها بر روی اکستنشن مو تمرکز دارند و این کار را به صورت کاملا تخصصی انجام می‌دهند. برخی دیگر از سالن‌ها نیز، لاین‌های زیبایی مختلفی دارند که اکستنشن مو یکی از آنها است. برای همین انتخاب یک سالن زیبایی معتبر که بتواند اکستنشن مو را بدون هیچ آسیبی به موها انجام دهد، امری دشوار است. از این رو در اینجا به معرفی یکی از بهترین مراکز اکستنشن مو در کرج می‌پردازیم تا افراد ساکن شهر کرج و حتی شهر تهران، بتوانند از خدمات این سالن به خوبی بهره‌مند شوند.

یاسمن بیوتی؛ بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج

 

یاسمن بیوتی؛ بهترین مرکز اکستنشن مو در کرج

 

سالن زیبایی یاسمن بیوتی یکی از سالن‌های واقع در شهر کرج بوده که خدمات آرایشی مختلفی را انجام می‌دهد. این سالن زیبایی از لاین‌های اختصاصی چون اکستنشن مو، کراتین مو، رنگ مو، کاشت مژه، کاشت ناخن و فیشیال پوست برخوردار است. برای همین افراد می‌توانند جهت انجام کلیه امور زیبایی و آرایشی به این سالن مراجعه نماید. با وجود لاین‌های زیبایی مختلف در سالن یاسمن بیوتی، اکستنشن مو یکی از لاین‌های تخصصی این مجموعه به شمار می‌رود. لذا افرادی که به دنبال اکستنشن مو در گلشهر کرج، اکستنشن مو در فردیس کرج و یا اکستنشن مو در مهرشهر کرج هستند، می‌توانند به این سالن مراجعه کنند و از خدمات اکستنشن این مجموعه زیبایی به خوبی بهره‌مند شوند. همچنین افراد ساکن شهر تهران نیز می‌توانند به این مجموعه مراجعه کنند و از خدمات با کیفیت آن نهایت استفاده را ببرند.

خدمات اکستنشن مو در سالن یاسمن بیوتی

 

خدمات اکستنشن مو در سالن یاسمن بیوتی

همانطور که گفته شد اکستنشن مو جزو خدمات اصلی و تخصصی سالن زیبایی یاسمن بیوتی است. برای همین میتوان گفت در این لاین بهترین بوده و از جدیدترین تکنیک‌ها و بروزترین مواد و متریال برای انجام آن استفاده می‌شود. در اینجا به چند دلیل که می‌توانید برای اکستنشن مو به سالن یاسمن بیوتی اعتماد کنید، اشاره می‌نماییم.

  • سابقه 5 ساله در اکستنشن مو: یاسمن بیوتی از 5 سال سابقه کاری تخصصی در اکستنشن مو برخوردار است. برای همین این روش زیبایی در این سالن به صورت حرفه‌ای و تخصصی انجام می‌شود و بهترین نتیجه را برای افراد در پی دارد.
  • استفاده از موهای طبیعی و ابریشمی: در این سالن می‌توانید انواع موهای اکستنشن را به صورت طبیعی و ابریشمی مشاهده نمایید. این موها کاملا طبیعی هستند و با اضافه شدن به موهای اصلی، کاملا با آنها تطابق پیدا می‌کنند. همچنین در کنار موهای طبیعی، موهای مصنوعی نیز برای افرادی که در پرداخت هزینه اکستنشن مو مشکل دارند، وجود دارد. بنابراین شما با هر بودجه‌ای می‌توانید اکستنشن مو را در سالن یاسمن بیوتی با بهترین کیفیت و قیمت انجام دهید.
  • استفاده از بهترین و مرغوب‌ترین متریال: برای اینکه اکستنشن مو ماندگاری و دوام زیادی داشته باشد، باید از بهترین مواد و متریال برای انجام آن استفاده کرد. سالن یاسمن بیوتی برای مشتریان خود ارزش قائل شده و همواره به دنبال ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین مواد برای این لاین زیبایی است. بیشتر مواد مورد استفاده در اکستنشن موی یاسمن بیوتی، طبیعی هستند و آسیبی به موی سر وارد نمی‌کنند. لذا افراد نگرانی از بابت آسیب‌دیدگی به موهای خود نخواهند داشت.
  • استفاده از جدیدترین تکنیک‌های اکستنشن مو: یکی دیگر از دلایلی که می‌توانید به یاسمن بیوتی اعتماد کنید، استفاده از روش‌های جدید و امروزی در اکستنشن مو است. اکستنشن مو به روش‌های مختلفی انجام می‌شود و این روش‌ها همواره در حال بروزرسانی هستند. در این سالن زیبایی سعی بر آن است تا از بهترین و جدیدترین روش‌های اکستنشن مو استفاده شود تا بهترین نتیجه ممکن را برای زیباجویان داشته باشد.

آموزش اکستنشن مو در کرج – سالن یاسمن بیوتی

سالن یاسمن بیوتی علاوه بر خدمات اکستنشن مو، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی نیز می‌نماید. لذا افرادی که به دنبال آموزش اکستنشن مو در کرج هستند، می‌توانند از خدمات آموزشی سالن نیز استفاده کنند و به کسب درآمد از این طریق بپردازند. در دوره‌های آموزشی اکستنشن مو، کلیه موارد آموزشی نظیر روش‌های انجام اکستنشن مو با بهترین مواد به هنرجویان آموزش داده می‌شود. انواع روش‌های اکستنشن نظیر اکستنشن لیزری، اکستنشن با رینگ، اکستنشن چسبی و دوختی از جمله مباحث آموزشی سالن یاسمن بیوتی است. همچنین نحوه ترمیم اکستنشن و ریموو اکستنشن به هنرجویان آموزش داده خواهد شد.

قیمت اکستنشن مو در کرج چقدر است؟

قیمت اکستنشن مو در کرج چقدر است؟

قیمت اکستنشن مو بر اساس تعداد شاخه‌های نصب شده، طبیعی یا مصنوعی بودن موها، نوع مواد و متریال به کار رفته محاسبه می‌شود. برای همین جهت اطلاع از قیمت اکستنشن مو در کرج، باید به این موارد توجه داشته باشید. سالن یاسمن بیوتی با وجود متخصصان حرفه‌ای در این زمینه، قیمت مناسبی را برای مشتریان خود در نظر گرفته تا تمامی افراد بتواند با خیال آسوده اقدام به اکستنشن موهای خود نمایند.

تعرفه اکستنشن مو در سالن یاسمن بیوتی

 

تعرفه اکستنشن مو در سالن یاسمن بیوتی

 

هزینه اکستنشن مو به موارد مختلفی بستگی دارد. از مهمترین فاکتورهای موثر در قیمت اکستنشن مو، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع موی اکستنشن: بسته به اینکه اکستنشن خود را طبیعی یا مصنوعی انتخاب کنید، باید هزینه متفاوتی برای آن بپردازید. از آنجایی که اکستنشن‌های طبیعی از موی واقعی هستند و قابلیت رنگ و حالت‌دهی دارند، نسبت به اکستنشن مصنوعی قیمت بیشتری دارند.
  • تعداد شاخه‌های اکستنشن: هر چقدر به شاخه‌های اکستنشن بیشتری نیاز داشته باشید، هزینه اکستنشن شما بیشتر می‌شود. تعداد شاخه‌های اکستنشن بستگی به حجم موها دارد. معمولا بانوانی که موهای کم حجمی دارند، به شاخه‌های بیشتری نیاز پیدا می‌کنند. با این حال تعداد شاخه‌ها سلیقه‌ای بوده و می‌تواند بر اساس بودجه افراد در نظر گرفته شود.
  • رنگ یا عدم رنگ اکستنشن: در صورتی که اکستنشن نیاز به رنگ کردن داشته باشد، هزینه رنگ آن نیز از مشتری دریافت می‌گردد. در این شرایط هزینه رنگ اکستنشن موی روشن نسبت به رنگ‌های تیره بیشتر است؛ چرا که برای این کار نیاز به دکلره کردن موها است.
  • مهارت متخصص: معمولا متخصصان مجرب، هزینه بیشتری برای اکستنشن از مشتریان خود دریافت می‌کنند. اغلب این افراد در دوره‌های تخصصی بین المللی شرکت کرده‌اند و با انواع روش‌های اکستنشن و متدهای روز دنیا آشنایی دارند. برای همین هزینه انجام اکستنشن پیش این دسته از افراد، نسبت به دیگر متخصصان بیشتر است.
  • مواد نصب اکستنشن: اکستنشن مو با روش‌های مختلفی قابل انجام است. بسته به نوع روش اکستنشن، از مواد به خصوصی برای انجام آن استفاده می‌شود. هر چقدر مواد به کار رفته در اکستنشن از قیمت بیشتری برخوردار باشند، هزینه نهایی اکستنشن مو بیشتر می‌شود.
  • شهرت سالن زیبایی: از دیگر عوامل موثر در قیمت اکستنشن مو، شهرت سالن زیبایی است. سالن‌های زیبایی که در منطقه خاصی از شهر واقع شده‌اند و به شهرت زیادی رسیده‌اند، هزینه بیشتری برای اکستنشن در نظر می‌گیرند.

با توجه به موارد گفته شده باید بگوییم که هزینه اکستنشن مو در سالن یاسمن بیوتی، بستگی به فاکتورهایی چون جنس مو، تعداد شاخه‌های اکستنشن، روش نصب و مواد نصب مورد استفاده دارد. همچنین ارتفاع و قد موهای اکستنشن در هزینه آن تاثیر دارد. در حال حاضر در سالن یاسمن بیوتی، اکستنشن مو از قد 50 سانت الی 100 سانت با رنگ‌های مشکی، خرمایی و رنگ‌های روشن دکلره شده موجود است. شما می‌توانید بسته به نوع موهای خود، یکی از این موارد را انتخاب کرده و به موهای طبیعی و زیبایی برسید.

مشاوره با متخصصان یاسمن بیوتی پیش از انجام اکستنشن

 

مشاوره با متخصصان یاسمن بیوتی پیش از انجام اکستنشن

 

بانوانی که قصد دارند موهای خود را اکستنشن کنند و به حجم و قد آن بیافزایند، می‌توانند به متخصصان سالن مراجعه کرده و پیش از انجام کار مورد مشاوره قرار بگیرند. مشاوره با این افراد مزایای زیادی دارد و باعث می‌شود تا سوالات و ابهامات افراد راجع به این روش زیبایی به خوبی برطرف شود. مشاوران یاسمن بیوتی موهای افراد را به خوبی بررسی کرده و بر اساس جنس موها و ساختارشان، بهترین روش اکستنشن مو را به آنها پیشنهاد می‌نمایند. در صورت تایید، یک وقت جهت اکستنشن مو برای افراد در نظر گرفته شده و با استفاده از بهترین مواد، نصب اکستنشن مو برایشان صورت می‌گیرد.

جمع بندی

اگر به دنبال اکستنشن مو در کرج هستید، می‌توانید از خدمات تخصصی سالن یاسمن بیوتی استفاده نمایید. این سالن با برخورداری از متخصص‌ترین افراد، تجربه بی‌نظیری از اکستنشن مو را برایتان رقم خواهد زد. یاسمن بیوتی با داشتن 5 سال سابقه مفید در این زمینه، یکی از بهترین مراکز اکستنشن مو در شهر کرج شناخته شده است. بنابراین می‌توانید برای اکستنشن موهای خود در این سالن زیبایی اقدام کرده و با بهترین شیوه ممکن اقدام به انجام آن نمایید.

سوالات متداول:

1- بهترین سالن اکستنشن مو در کرج چه مرکزی می باشد؟

سالن زیبایی یاسمن بیوتی با داشتن سالها تجربه یکی از بهترین سالن های اکستنشن مو در کرج می باشد.

2- قیمت اکستنشن مو در کرج چقدر است؟

بسته به نوع اکستنشن مو متفاوت است و به تعداد شاخه ها بستگی دارد. از 25 هزار تومان تا 65 هزار تومان متغییر است.

 

14 Comments

  1. محدیث سالوی گفت:

    سلام.من قبلا مشتری یک کلینیک زیبایی دیگه بودم ولی با اونجا دچار مشکل شدم چون قیمتشون خیلی بالا بود و به مجموعه یاسمن بیوتی مراجعه کردم و واقعا راضی هستم.خیلی خیلی ازشون ممنونم به خاطر قیمت مناسب و کیفیت عالیشون.

  2. راحیل گفت:

    مجموعه یاسمن بیوتی تو شهر کرج یکی از بهترین هاست

  3. فاطمه غنائتی گفت:

    هزینه اکستنشن مو در کرج توی این سالن نسبت به خیلی جاهای دیگه مناسبتره

  4. الهام خدابنده گفت:

    اکستنشن کردن تو این مجموعه خوبیش اینه قبلش مشاوره میدن و بهترین حجم و قد موهای اکستنشن رو مشخص میکنن تا بعدا مو دچار سنگینی و ریزش نشه

  5. sara گفت:

    من اکستنشن موی طبیعی رو تو سالنتون انجام دادم و خیلی رضایت دارم

  6. fatameh گفت:

    متدهای اکستنشنتون واقعا جدید و بروزه .

  7. رویا گفت:

    ای کاش هزینه اکستنشن مو طبیعی در سالنتون رو تو سایت اعلام کنید.

  8. مبینا رحیمیان گفت:

    یاسمن بیوتی واقعا یکی از بهترین سالن‌های اکستنشن مو در کرج هست و قبل از انجام کار مشاوره میدن.

  9. سحر غنائتی گفت:

    خوبی این سالن اینه که قبل از انجام کار موها را بررسی میکنن و با توجه به شرایط بهترین روش اکستنشن رو انتخاب میکنند.

  10. somayeh گفت:

    من و چند تا از دوستام تو این سالن اکستنشن کردیم و تقریبا راضی هستیم.

  11. ریحانه گفت:

    اگر برای بار اول خواستید اکستنشن کنید، حتما نوع طبیعیش را انتخاب کنید. چون هم موهاتون زیباتر میشه و هم میتونین خیلی راحت بهش حالت بدید.

  12. rahele گفت:

    اکستنشن رنگی و فانتزی واقعا جذابه و من به همه خانمها پیشنهادش میکنم.

  13. محبوبه لطفی گفت:

    اکستنشن کارتون را با وسواس انتخاب کنید و حتما به موادی که در حین کار استفاده میکنند توجه کنید.

  14. soraya گفت:

    منم از کار پرسنل یاسمن بیوتی رضایت داشتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *